06 25 46 36 56 info@praktijktimeout.nl

Biofreeze

Sporten en bewegen zonder pijn

biofreeze_tube_roller
Last van pijnlijke spieren of gewrichten? Moe na een zware sporttraining of intensieve werkdag? Of heeft u een blessure opgelopen? Gebruik dan Biofreeze® om uw pijn snel én langdurig te verlichten!

• Pijn verlichten met de ‘koude therapie’.
  • Al meer dan 20 jaar de nummer 1 in Amerika (op de gezondheidsmarkt).
  • Zorgvuldig gekozen bestanddelen.
  • Effectief: Biofreeze® werkt snel en langdurig!
  • Wordt niet getest op dieren!

Producten van Biofreeze zijn te koop bij Praktijk TimeOut.

Biofreeze kost (incl. btw)
Tube 110 gram 15,00
Roller 82 gram 15,00
Tube

De aangebrachte gel uit de tube geeft u de mogelijkheid om het product grondig aan te brengen door te masseren over het pijnlijke gebied. Door massage ontstaat een verbeterde bloedcirculatie in het gemasseerde gebied.

Roller

De Biofreeze® roller geeft u de mogelijkheid om het product aan te brengen zonder het product op de handen te krijgen.

Over Biofreeze®: Unieke formule met een verkoelend effect

Biofreeze® is een unieke formule die natuurlijke menthol bevat. Door het product op de huid te smeren, ontstaat een verkoelend effect. Hierdoor wordt de pijn minder en de doorbloeding beter. Zo kunnen de spieren zich ontspannen. Bovendien bevordert Biofreeze® het natuurlijke genezingsproces.

U kunt Biofreeze® drie tot vier keer per dag aanbrengen op de pijnlijke plek. Binnen een paar minuten wordt de pijn al minder. En dat effect houdt in de meeste gevallen enkele uren aan.

Koude Methode

Het unieke van Biofreeze zit hem in de ‘koude therapie’: door een combinatie van natuurlijke menthol en de verdamping van alcohol krijgt u een ‘koud gevoel’ op de pijnlijke plek.

Dat veroorzaakt twee reacties:

• De microcirculatie en de doorbloeding worden gestimuleerd
  • De zenuwuiteinden in de opperhuid worden beïnvloed, daardoor voelt u minder pijn en kunnen uw spieren zich ontspannen.

Het effect van Biofreeze is groot doordat het lichaam zich aan de omstandigheden aanpast en direct ‘reageert’ op de kou: bloedvaten vernauwen zich en lokaal kan de doorbloeding zelfs stoppen. De koude reactie is echter kort en er volgt een tegenreactie: het bloed gaat weer stromen en het lichaam wordt weer van binnen opgewarmd. Dit is vergelijkbaar met het opwarmen van bevroren of koude handen: je krijgt dan vaak een gloeiend gevoel.

Door de uitstekende werking van Biofreeze herstelt u sneller van een blessure, heeft u minder of geen pijn meer, en kunt u sporten en bewegen zonder pijn.

Gebruikersmogelijkheden: Wanneer Biofreeze®?

Biofreeze® verlicht niet alleen de pijn als u door het sporten last heeft gekregen van spierpijn of een blessure heeft opgelopen. Het middel is ook zeer geschikt als u klachten heeft doordat u te lang in één houding heeft zitten werken.

In heel veel gevallen kunt u baat hebben bij Biofreeze®:

• Pijnlijke spieren en verstuikingen.
  • Pijnlijke enkel-, knie-, heup- of ellebooggewrichten.
  • Rug-, schouder- en nekpijn.
  • Sportblessures.
  • Overbelaste spieren.